Werkwijze

Bij 1nergiek zetten wij ons dagelijks in voor een frisse, gastvrije en veilige werk- en leefomgeving. Onze schooncollega’s op locatie zijn hierbij de experts. Zij werken volgens onze principes van ‘kijken, denken en doen’ en kennen de wensen en de locaties van de opdrachtgever. Daardoor kunnen zij vanuit hun eigen kennis en kunde inspelen op veranderende situaties op de locaties. Want geen dag is hetzelfde!

Experts

Door frequente trainingen en ondersteuning vanuit onze coaches (lees: rayonmanagers, kwaliteitsmanager, trainers Hospitality), zorgen we ervoor dat zij hun volle potentie weten waar te maken. Ook kiezen wij voor moderne materialen en technieken en eerlijke middelen die weinig impact hebben op mens en milieu.

1nergiek hanteert een gestructureerde werkwijze waarbij het proces begint met een grondige inventarisatie van de schoonmaakbehoeften van de klant. Op basis hiervan wordt een gedetailleerde aanpak opgesteld, inclusief de te gebruiken reinigingsmethoden, frequentie en benodigde materialen. Vervolgens wordt deze aanpak vertaald naar een nauwkeurige offerte met duidelijke prijsstelling en planning. Deze offerte wordt aan de klant voorgelegd voor goedkeuring. Hierbij staat de klantgerichtheid centraal, waarbij transparantie en flexibiliteit in de aanpak essentieel zijn om een op maat gemaakte schoonmaakoplossing te bieden.

Het proces in beeld

1. Kennismaking met 1nergiek

via persoonlijke relatie, telefonisch, website of via social media.

3. Klik

is er een duidelijke klik wederzijds, dan maken we graag een vervolgafspraak fysiek op jouw locatie.

5. Kijken op locatie

wanneer nodig komt de accountmanager vervolgens op de betreffende locatie kijken o.b.v. wat jouw verwachtingen zijn en beoordelen we of dat in onze optiek noodzakelijk is en/of de beste uitvraag. Daarnaast zullen wij wanneer nodig zaken inmeten en fotograferen.

7. Telefonisch contact

5 werkdagen na het versturen van de offerte / plan van aanpak neemt de accountmanager telefonisch contact met je op, om te vragen of alles duidelijk is en of er nog zaken nader toegelicht moeten worden.

9. Gunning

Na gunning wordt het operationele team voorgesteld aan de opdrachtgever en gaan we de reis naar de opstart maken voor een 1nergieke start:blush:.

2. Telefonische kennismaking

je wordt gebeld door onze accountmanager voor een nadere kennismaking in combinatie met wat jij graag zou willen en waar wij jou mee kunnen helpen

4. Meeting

dieper ingaan op de vraagstelling en concreet krijgen wat je nu eigenlijk voor dienstverlening wilt. Daarbij maken we direct een concreet actieplan met doelstellingen.

6. Offerte / Plan van Aanpak

Onze bevindingen worden gecombineerd met wat jij uitgevraagd hebt en besproken is tijdens de telefonische kennismaking en de meeting. Dit wordt besproken in ons team én met de Operatie en vervolgens werkt het servicebureau met de accountmanager de op maat gemaakte offerte / plan van aanpak uit.

8. Extra overleg

wanneer nodig bespreekt de accountmanager met jou nog noodzakelijke aanpassingen totdat alle partijen blij zijn met het eindresultaat.

10. Puntjes op de i

Wat we in het voortraject hebben afgesproken, kan in de praktijk anders uitpakken. Om die reden een evaluatiegesprek na 2 maanden om te bespreken hoe het gaat en of er nog aanpassingen nodig zijn.

1. Kennismaking met 1nergiek

via persoonlijke relatie, telefonisch, website of via social media.

2. Telefonische kennismaking

je wordt gebeld door onze accountmanager voor een nadere kennismaking in combinatie met wat jij graag zou willen en waar wij jou mee kunnen helpen

3. Klik

is er een duidelijke klik wederzijds, dan maken we graag een vervolgafspraak fysiek op jouw locatie.

4. Meeting

dieper ingaan op de vraagstelling en concreet krijgen wat je nu eigenlijk voor dienstverlening wilt. Daarbij maken we direct een concreet actieplan met doelstellingen.

5. Kijken op locatie

wanneer nodig komt de accountmanager vervolgens op de betreffende locatie kijken o.b.v. wat jouw verwachtingen zijn en beoordelen we of dat in onze optiek noodzakelijk is en/of de beste uitvraag. Daarnaast zullen wij wanneer nodig zaken inmeten en fotograferen.

6. Offerte / Plan van Aanpak

Onze bevindingen worden gecombineerd met wat jij uitgevraagd hebt en besproken is tijdens de telefonische kennismaking en de meeting. Dit wordt besproken in ons team én met de Operatie en vervolgens werkt het servicebureau met de accountmanager de op maat gemaakte offerte / plan van aanpak uit.

7. Telefonisch contact

5 werkdagen na het versturen van de offerte / plan van aanpak neemt de accountmanager telefonisch contact met je op, om te vragen of alles duidelijk is en of er nog zaken nader toegelicht moeten worden.

8. Extra overleg

wanneer nodig bespreekt de accountmanager met jou nog noodzakelijke aanpassingen totdat alle partijen blij zijn met het eindresultaat.

9. Gunning

Na gunning wordt het operationele team voorgesteld aan de opdrachtgever en gaan we de reis naar de opstart maken voor een 1nergieke start:blush:.

10. Puntjes op de i

Wat we in het voortraject hebben afgesproken, kan in de praktijk anders uitpakken. Om die reden een evaluatiegesprek na 2 maanden om te bespreken hoe het gaat en of er nog aanpassingen nodig zijn.

Facts & figures

Onze filosofie

Onze mensen

Onze kwaliteit

Onze app

Onze certificaten

Beleidsverklaring

Ons milieu

Ervaringen

Wat anderen over ons zeggen

Tapijt van het kantoor moest gereinigd worden, zaten vlekken in en was door de jaren heen vies geworden. Zij hebben dit vakkundig gereinigd en alle vlekken zijn weg. Aardig personeel en vakkundig tegen een eerlijke prijs.

Marco van Kleef

 – 

M/V WORKS

1nergiek is een top bedrijf om voor te werken zal er graag terug gaan de volgende keer

Etienne van basten

 – 

Etienne van basten

Vorige
Volgende

Over ons

Over 1nergiek

Schoon, schoner, schoonst. 1nergiek is een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf dat spik en span schoonmaakt, mét oog voor de omgeving. Onze kracht? Dat zijn onze mensen. Daarom stellen wij het welzijn van onze mensen voorop. De winst hiervan is groot, voor onze opdrachtgevers en onze medewerkers. Daarom doen we meer dan schoonmaken alleen.

1nergiek is actief in vastgoed, de culturele sector, winkelcentra en op scholen. Elke branche vraagt om een specifieke aanpak. Wij kennen het verschil, leggen het accent en doen meer. Onze organisatie telt 500 medewerkers en is een middelgrote speler op de zakelijke schoonmaakmarkt. Naast schoonmaken en glasbewassing zijn we expert in bijvoorbeeld vloeronderhoud, dieptereiniging en graffitiverwijdering en leveren we facilitaire ondersteuning op diverse vlakken.

Neem contact op

Teruggebeld worden door een van onze schooncollega's

Neem contact op

Teruggebeld worden door een van onze schooncollega's