Project Manager A-locaties en Hotels – regio Randstad

Wij zoeken:

Een enthousiaste Project Manager A-locaties en Hotels in de regio Randstad voor 38 uur per week die de schoonmaakwerkzaamheden en directe operationele aansturing leidt in één of meerdere A-locaties en Hotels. De Project Manager staat in contact met de operationele werkvloer en de opdrachtgever, en legt verantwoording af aan de directeur.

Kerntaken en bevoegdheden:

Realisatie schoonmaakprogramma
  • Inventariseren, plannen en verdelen van de werkzaamheden volgens het werkprogramma
  • Inplannen van aanvullende/aangepaste werkzaamheden op basis van de wensen van de klant (binnen bestaande kaders)
  • Bewaken van voortgang in kwaliteit en knelpunten binnen de gestelde kaders door middel van wekelijkse DKS te lopen en actie ondernemen waar nodig
  • Analyseren van de objectresultaten en rapporteren naar de directeur
  • Toezien op de naleving van de procedures, werkmethodes, protocollen en voorschriften ten aanzien van de Arbo en veiligheid en milieugebied
  • Met behulp van de objectmap waarin de contractuele verplichtingen staan, erop toezien dat de contractuele afspraken goed worden nageleefd (dagelijks en periodiek)
  • Controleren van juiste uitvoering, op werkvoortgang, op juist gebruik van middelen en materialen, op navolging van de regels van het object
  • Voorraadbeheer: bestellen en opslaan van middelen en materialen
  • Doen van voorstellen voor programmawijzigingen , beoordelen van wijzigingsplannen op gevolgen voor personeelsbezetting, werktijden, taakverdeling en uitvoeren
  • Toezicht en controle op uitvoering werkzaamheden door onderaannemers
Personeel
  • Zorgen voor optimale bezetting op de locaties
  • Inplannen en registreren uren volgens gebudgetteerd aantal in te zetten uren
  • Uren registratie van betreffend object in ons urensysteem intersoft
  • Instrueren, begeleiden en beoordelen van nieuwe medewerk(st)ers
  • Voordragen van nieuw personeel bij afdeling P&O (complete in dienst set)
  • Ziekenbegeleiding, met behulp van directeur en specialist duurzame inzetbaarheid
  • Trainingen opzetten en uitvoeren; Overdracht van kennis en ervaring in een coachende rol
  • Gesprekken met medewerkers houden wanneer nodig in relatie van ontplooiing en in geval van eventuele knelpunten dat het werk beïnvloed
  • Het uitvoeren van personeelsbeheer, kwaliteitsbeheer, relatiebeheer en verantwoordelijkheden ten aanzien van begrotingen en offertes
  • Goede werksfeer promoten en eventuele initiatieven nemen om dit te verhogen.
  • Teamspirit en loyaliteit creëren naar elkaar en 1nergiek
Relatiebeheer
  • Periodiek en ad hoc voeren van overleg met klant over uitvoering en kwaliteit van de werkzaamheden, bespreken van klanttevredenheid en eventuele aandachtspunten en knelpunten
  • Afstemmen van eventuele onvolkomenheden en maken van afspraken
  • Afspraken maken over aanvullende werkzaamheden
  • Samen met de directeur evaluaties houden met de opdrachtgever

Wij vragen:

  • Minimaal afgeronde relevante HBO opleiding
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare leidinggevende ervaring in de Hotel branche
  • Representativiteit
  • Ervaring met Excel, Word en PowerPoint
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Beschikking over het diploma ‘Basisopleiding Schoonmaken’ of is bereid deze te behalen
  • Beschikking over een branchediploma op leidinggevend niveau of is bereid deze te behalen
  • Bezit van rijbewijs B

Wij bieden:

  • Een prettige en informele werksfeer binnen een dynamische omgeving
  • Een uitdagende en afwisselende functie/baan
  • Ruimte voor eigen initiatief, persoonlijke ontwikkeling (trainingen en opleidingen) en doorgroeimogelijkheden
  • Een marktconform salaris
  • Bij een wederzijdse “klik”, uitzicht op een vast contract

 Direct solliciteren? Vul onderstaand formulier in.

Heb je vragen? Neem contact op met onze afdeling P&O op kantoordagen tussen 08:30 en 17:00 uur op nummer 088 – 235 83 40. We zien graag je reactie graag tegemoet.